Ik zoek een baan als:

Office Manager

Beschikbaar vanaf
01/01/2025
Functie
Office Manager
Werk- en denkniveau
HBO
Beschikbaarheid
36-
40 uren
Regio
Zoetermeer - Delft - Den Haag

Passie voor het vak

Profiel
Dit talent is woonachtig in Zoetermeer en heeft een HBO achtergrond. “Ik ben reislustig en kan genieten van sporten, muziek en buiten zijn. Mijn dierbaren omschrijven mij als een daadkrachtig, avontuurlijk, warm en empathisch persoon. In de afgelopen jaren ben ik zowel op persoonlijk- als op werkvlak gegroeid. Zo heb ik onder andere bevestigd gekregen dat mijn kracht voornamelijk ligt in snel kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden, waarbij het overzicht wordt bewaakt in een dynamische omgeving. Daarnaast heb ik ervaren dat ik plezier beleef aan het analyseren van vraagstukken en het meedenken over resultaatgerichte oplossingen. En ik ben altijd bereid om een stap extra te zetten.”

Werkervaring
Ze heeft meer dan 8 jaar ervaring als directiesecretaresse, coördinator directiesecretariaat en STAF-adviseur bij de Rijksoverheid en ze is op zoek naar een volgende stap in haar carrière! In haar laatste en huidige functie omschrijft zij haar werkzaamheden als het volgende:

Als STAF-ondersteuner ben ik verantwoordelijk voor de inhoudelijke maar ook praktische voorbereiding van overleggen van het managementteam. Daarnaast het inzichtelijk maken van werkprocessen en het uitwerken van verbetervoorstellen. In deze functie ook verantwoordelijk voor de afhandeling van diverse vraagstukken die binnenkomen in de algemene stafmailbox. Contacten onderhouden met ketenpartners, acties voor het management uitzetten en daarvan de deadlines bewaken.

Nieuwe uitdaging!
Na een lange periode bij dezelfde werkgever is ze toe aan een nieuwe uitdaging! Ze wilt graag werken bij maatschappelijke organisaties zoals Rechtspraak, Ministeries, gemeentes, Jeugdzorg. Maar ze staat ook open voor een compleet nieuwe branche zoals bijvoorbeeld de makelaardij. Zolang het onderwerp haar energie geeft! Ze wilt aan de slag als executive assistent, office manager, stafmedewerker, projectsecretaris of junior functies waarbij ze nog verder opgeleid kan worden. Nieuwsgierig geworden? Laat het ons weten en we vertellen je meer!

Samenvattend:

  • Woonplaats: Zoetermeer
  • Retour reistijd: max. 30-40 min
  • Werk- en denkniveau: HBO
  • Uren per week beschikbaar: 36-40 uur fulltime beschikbaar
  • Mogelijkheid tot thuiswerken: 1 dag
  • Beschikbaar per 1 januari 2025

Deel dit profiel

Meer informatie?

Ben je geïnteresseerd in dit profiel en zie je mogelijk een perfecte match voor jouw openstaande vacature? Laat het ons dan weten via het contactformulier of bel ons direct: 079 203 30 89. We vertellen je graag meer en zijn benieuwd naar jouw verhaal.

Andere talenten

HR-manager

Teamleider Customer Service

Front Office Medewerker

Scroll naar boven